1. Ułóż zdanie z przydawką, podmiotem, okolicznikiem, orzeczeniem, dopełnieniem, przydawką i okolicznikiem.

2. Ułóż zdanie z przyimkiem, liczebnikiem, rzeczownikiem, rzeczownikiem, czasownikiem, rzeczownikiem, spójnikiem czasownikiem i rzeczownikiem.


Żeby było po kolei! ; )

2

Odpowiedzi

2009-12-11T18:55:55+01:00
1.Wczoraj Kasia w sklepie kupila ser swiezo krojony z gór.

Tego drugiego nie wiem .
2.W dwooch szkolach ...
mozesz tak zaczac.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:59:55+01:00
1.) Każdy uczeń zawsze śledzi lekcję przeprowadzaną przez nauczyciela.

2.) Na czwartym piętrze sąsiadka ma kota i głośną papugę.
3 5 3