Odpowiedzi

2009-12-11T18:51:28+01:00
Dzieje sie tak, poniewaz skorodowane rzeczy sa nietrwale i szybciej sie niszcza.
mozna temu zapobiegac, smarujac przedmioty specjalny farba przeciwkorozyjną.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:57:13+01:00
Korozja jest zjawiskiem niekorzystnym ponieważ powoduje niszczenie się metali, prowadzi to do rozpadu.
2.Aby zapobiec korozji należy stosować metali na nią odpornych, stosować powłoki metaliczne i niemetaliczne czy też zapobiegać agresywności środowiska.