Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:53:57+01:00
Na ulicy sroga zima
Nie ma jak już pójść do kina.
Niema ciepłego lata
tylko zima biała pozostała
I nas dookoła zasypała

hihi,..
7 4 7
2009-12-11T18:56:12+01:00
Zima bywa dotkliwa.
Zima,zima pełno śniegu,małe dzieci coś ze śniegu
zima nas nie odwiedziła bo strajk wymyśliła
zmia zimno,zima chłodno czyż to takie dobro?
zima,zimno ziemi chłodno pod pokrywą lodowcową.


6 4 6