Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:12:56+01:00
Jelito (wytwarzają niektóre witaminy)
przewód pokarmowy-(pomagają w trawieniu rozkłada enzymy)
zwierzęta roslinożerne- (rozładają celulozę z pokarmu roślinnego)
15 2 15
2009-12-11T20:08:44+01:00
Bakterie symbiotyczne występują na jelitach człowieka i przewodzie pokarmowym zwierząt. W jelitach człowieka bakterie symbiotyczne wytwarzają potrzebne witaminy, a w przewodzie pokarmowym zwierząt uczestniczą w rozkładzie celulozy.
11 2 11