Odpowiedzi

2009-12-11T19:07:50+01:00
Czlowiek wierzacy powinien spelniac dobre uczynki wedle drugiego czlowieka
W koncu Bog kazal czyn blizniemu swemu jak sobie samemu.
Czyli polega na pomaganiu a ogolnei spelnianiu uczynkow
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:09:14+01:00
"Wiara bez uczynków jest martwa" to powiedzenie jak najbardziej prawdziwe gdyż człowiek który uważa się za wiernego swojej wierze nie może popełniać grzechów lub złych uczynków.Wiarą nazywamy dobre uczynki które sprawiają zę jesteśmy jeszcze lepszymi ludźmi.A więc wiara bez uczynków czyni nas "martwymi" gdyż nie będziedzy żyli w wierze popełniając złe uczynki.
5 4 5
2009-12-11T19:10:57+01:00
Jakub przekonuje nas, że wiara musi być wspierana przez czyny. Bo wiara wspierana przez uczynki stała się doskonała. Sama wiara nie zdoła nas zbawić, tylko wiara poparta uczynkami ma taką moc. Jakub apeluje abyśmy swoją wiarę przekładali na swoje uczynki. Potwierdza to w ostatnim zdaniem ;Wiara bez uczynków jest martwa.
1 5 1