Odpowiedzi

2009-12-11T19:09:39+01:00
4 nogach- symbolizuje raczkowanie czyli dziecinstwo
2 nogach- symbolizuje doroslosc
3 nogach-symbolizuje starosc czlowiek chodzi o lasce
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:10:35+01:00
Co chodzi rano na 4 nogach,w południe na 3 nogach, a wieczorem na 2 nogach?

Ta zagadka brzmi tak:
Rano chodzi o 4 nogach.W południe chodzi o 2 nogach,a wieczorem o 3 nogach.

Odp:To człowiek,gdy jest mały raczkuje (na 4 nogach),gdy jest dorosły chodzi na 2 nogach,a na starość podpiera się laską więc jakby chodził na 3 nogach. :))
2 4 2