Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:10:31+01:00
A=18cm
⅔b=18cm
0,9c=b

b=18cm/⅔
b=18cm*1½
b=27cm

0,9c=27cm
c=27cm/0,9
c=30cm

Obw=a+b+c
Obw=18cm+27cm+30cm
Obw=75cm
2 5 2
2009-12-11T19:11:38+01:00
Jeden bok = 18cm

2/3 *x=18
x= 18*3 :2
x= 54:2
x=27 -> drugi bok

9/10 *x=27
x= 270 :9
x=30 -> dł. kolejnego boku
pozdr ;-)

obwód = 75 cm
1 5 1
2009-12-11T19:13:15+01:00
I bok= 18cm

2/3 *x=18
x= 18*3 :2
x= 54:2
x=27 II bok

9/10 *x=27
x= 270 :9
x=30 IIIbok
ob=18+27+30=75
obwód wynosi75cm
1 5 1