Odpowiedzi

2009-12-11T19:16:35+01:00
Odległość między cząsteczkami :
-powietrza- duże
-cieczy- małe
-ciało stałe- bardzo małe
-próżnia brak
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T19:18:27+01:00
Rodzaj ciała - odległość między cząsteczkami - prędkość dźwięku
Powietrze - duża - mała
Ciało stałe - mała - duża
Ciecz - mała, minimalnie większa od ciał stałych - średnia
Próżnia - brak - brak
1 5 1
2009-12-11T20:01:38+01:00
Na szczęście pani mi to sprawdzała w ćwiczeniach i dospałam 5 :D
czyli tak
powietrze: bardzo duża
ciało stałe; mała
ciecz: średnia
próżina: brak

było jeszcze prędkość dźwięku
powietrze: mała
ciała stałe: bardzo duża
ciecz: średnia
próżnia: brak


jeśli pomogłam to proszę o najlepszą odpowiedź :D
1 5 1