Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:20:04+01:00
Zostały założone przez Greków, w VIII w p.n.e. Była to tzw. "Wielka Kolonizacja" Wtedy duże polis, organizowały wyprawy kolonizacyjne dla chętnych. Niezadowoleni wraz z zaopatrzeniem wędrowali na cały region basenu morza egejskiego i śródziemnomorskiego, w tym także na Sycylię i Italię.
5 5 5
  • CCCP
  • Rozwiązujący
2009-12-11T19:25:24+01:00
Pierwsze miasta zakładali Grecy około VIII w p.n.e.