Ułóż łańcuchy ( przynajmniej 5 ) pokarmowe i zaznacz w nich kumulacje ddt

ddt - środek chemiczny kumulujący się w glebie

Np.
filoplankton - zooplankton - szprot - śledz - rybitwa

Tak ma ma wyglądać - 5 łańcuchów:)

Pozdrawiam - za najlepszą odpowiedz przyznam punkty;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:20:00+01:00
1. rośliny-renifer-wilki
2. sosny-kornik-dzięcioły-bociany
3. zioło-ślimak-żaba-zaskroniec-bocian
4. skorupiak-kałamarnica-kaszalot
5. glony-kiełże-karp-wydra
1 5 1
2009-12-11T21:16:01+01:00
Ziarenko-kura-lis
sałata-dżdżownica-kura-człowiek
plankton-ryba-mewa
ziemniak-stonka-biedronka
dżdżownica-żaba-bocian
(takie może być?? :P)
1 1 1
2009-12-11T21:24:21+01:00
Róża - mszyca - biedronka
zboże - mysz - lis
liście ziemniaka - stonka - bażant - lis
liście drzew - mszyca - biedronka - pająk - strzyżyk
zboże - świnia - człowiek
orzeszki - wiewiórki - kuna
szczątki liści kapusty - bielinek kapustnik - pająk - drozd - ryjówka - kuna - lis
poziomka - gąsienica - Żaba
owoce leśne - dzik - człowiek
jęczmień - wróbel - jastrząb

1 1 1