Odpowiedzi

2009-12-11T19:20:32+01:00
Peter Parker został sierotą w wieku 6 lat, oboje rodzice zginęli w katastrofie lotniczej. Zaopiekowało się nim stryjostwo May i Ben Parkerowie. Nieśmiałość Petera i jego zainteresowanie nauką uczyniły z niego samotnika. Podczas pokazu sposobu obchodzenia się z odpadami z laboratorium atomowego, Pająk dostał się w pole akceleratora cząstek i został napromieniowany. Następnie ukąsił Petera w rękę i zginął. Początkowo swoich zdolności używał do zarabiania pieniędzy w programie telewizyjnym, walcząc w przebraniu pod pseudonimem "Niesamowity Człowiek-Pająk" (The Amazing Spider-Man). Pewnego razu zobaczył jak strażnik w budynku telewizji goni złodzieja; mógł go złapać bez problemu lecz uznał, że to nie należy do jego obowiązków. Kilka dni później ten sam złodziej włamał się do jego domu i zabił stryja Bena. Tym razem nie odpuścił i złapał mordercę. Poznał w nim włamywacza z telewizji. Wtedy zrozumiał iż z wielką mocą idzie wielka odpowiedzialność i przysiągł sobie od tej pory walczyć w obronie sprawiedliwości

Venom,Rhino,Carnage,Electro,Lizard.
2009-12-11T19:24:24+01:00
Tobey Maguire spoko koles świetnie gra spider mana

zielony goblin
doc ock
venom
mysterio
Sadman
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:14:20+01:00
Maguire urodził się w Santa Monica, w Kalifornii. Jego ojciec Vincent i matka Wendy mieli wtedy po 20 i 18 lat, a ich związek trwał jeszcze tylko dwa lata, przez co był głównie wychowywany przez swoją matkę. Nie mieli stałych środków utrzymania, dlatego przeprowadzali się z miasta do miasta. Pierwotnie Tobey chciał zostać szefem kuchni jak jego ojciec, lecz za namową matki, która zaoferowała mu 100 dolarów wybrał ostatecznie aktorstwo. Zadebiutował w programie "On Location with Rodney Dangerfield", gdzie wygłosił dwie linijki tekstu. Podczas kręcenia zdjęć do filmu "Parenthood" poznał Leonardo DiCaprio z którym się zaprzyjaźnił. Przełomem w jego karierze okazał się serial "Great Scott", dzięki któremu zyskał uznanie widzów i krytyków. W 1993 roku zagrał w filmie pełnometrażowym Chłopięcy świat, gdzie ponownie spotkał Di Caprio tym razem grającego już główną rolę. Sam Tobey po raz pierwszy zagrał główną rolę w horrorze "Revenge of the Red Baron", gdzie wystąpił obok słynnego Mickeya Rooneya. Maguire kojarzy się większości jako odtwórca głównej roli w filmie "Spider-Man".

Wrogowie spider mana:
* Carnage - Cletus Kasady
* Doktor Octopus - Otto Octavius
* Green Goblin - Norman Osborn
* Hobgoblin - Jason Philip Macendale
* Hobgoblin - Roderick Kingsley
* Lizard - Curt Connors
* Sandman - Flint Marko
* Skorpion - MacDonald "Mac" Gargan
* Tombstone - Lonnie Thompson Lincoln
* Venom - Eddie Brock
* New Goblin - Harry Osborn
* Rhino
* Electro - Max Dillon
* Kingpin
* Vulture (Adrian Toomes)
1 5 1