Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:24:10+01:00
Demokracja ateńska jest bezpośrednia, współcześnie pośrednia.
W demokracji ateńskiej decyzje podejmuje każdy pełnoprawny obywatel, współcześnie wybrani wcześniej przedstawiciele.
2009-12-11T19:37:06+01:00
1.W ATENACH ROZWINELA SIE DEMOKRACJA BEZPOSREDNIA A U NASZ POSREDNIA
2.ZMIENIŁA SIE PARTIA POLITYCZNA
3.WSZYSTKICH URZEDNIKOW ATEN LOSOWANO OPRÓCZ STRATEGOW