Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T17:02:05+02:00
Najlepsza ksiązka jaką kiedykolwiek przeczytałem to "The Secret". Książka opisuje w jak prosty sposób można stać się bogatym lub spełnić swoje marzenia. W książce są zawarte cytaty słynnych filozofów i uczonych które potwierdzają, iż Sekret istnieje. Czytając tą książkę nikt nie będzie się nudził, lecz będzie chciał ją czytać więcej i więcej. The Secret naprawdę "wciąga", bowiem zawiera rozwiązanei tego, o czym sobie marzymy...
3 3 3
2009-09-07T17:02:32+02:00
"Życie Pi" opowiada o chłopcu który z tygrysem bengalskim podróżuje w szalupie ratunkowej przez Ocean Spokojny. Uczy się przy tym wiele o sobie i świecie, odkrywa swój światopogląd, dowiaduje się w co wierzy. Niezależnie od tego, w którą wersję jego historii uwierzycie, warto przeczytać tę książkę.
2 4 2
2009-09-07T17:05:58+02:00
Harry Potter i Kamien filozoficzny < nic innego nie przychodzi mi na mysl>
Harry Potter i kamien filozoficzny - Ta ksiazka opowiada o przygodach mlodego czarodzieja w nastarszej szkole magii i czarodziejsta "Hogwart"
Harry Potter , glowny bohater ksiazki , jest jedyna osoba, ktorej udaje sie przezyc spotkanie ze zlym czarnoksieznikiem - Lordem Voldemortem
Osierocony trafia pod opieke wujostwa , u ktorego nie za dobrze mu sie powodzi.
Harry Dostaje list ze skzoly magii , ze zostal przyjety .
Wujostwo sie nie zgadza, jednak Harry i tak podejumuje nauke w tej szkole..

Zachecam bardzo to przeczytania tej ksiazki, poniewaz nie jest przeznaczona tylko dla mlodych czytelnikow , ale rowniez dla tych starszych..
Mozna wplatac sie w wir przygody, i bardzo dobrze wyobrazic sobie , to co Harry'emu sie przytrafia !
Ksiazka Harry Potter i kamien filozoficzny, jest bardzo ciekawa ksiazka fantasy , i nigdy nikomu sie nie znudzi... Nawet tym najwiekszym ksiazkofobom ;]

Mam nadzieje, ze ok :D

1 1 1