Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:30:04+01:00
Gina nie ktore gatunki zwierzat ktorych jest bardzo malo tak samo jest z roslinami.
2009-12-11T19:30:11+01:00
-Wyginięcie gatunków ryb, spowodowane zbyt częstymi połowami ryb
-wylew ropy z tankowców ktore zabija nie tylko ryby,ale tez ssaki żyjące w morzach
-opa naftowa czy rudy żelaza. np. przez wycieki z tankowców z ropą zostają zalane zwirzęta bo ropa skleja pióra i skrzela
2009-12-11T19:30:55+01:00
Wlewanie toksycznych substancji do wody, zaśmiecanie jej, kursowanie statków z ropą naftową i innymi niebezpiecznymi substancjami.