Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:39:35+01:00
Musisz dodać klamry.

10%m + 15%t = 390
115%m + 120%t = 3540

0.1 m + 0.15 t = 390 / x (-8)
1.15 m + 1.2 t = 3540

-0.8 m - 1.2 t = -3120
1.15 m + 1.2 t = 3540

0.35 m = 420 / :0.35
m = 1200

-----------

0.1 razy 1200 = 120 czyli 0.1 m

120 + 0.15% t = 390
0.15% t = 390 - 120
0.15% t = 270 /: 0.15
t = 1800

Czyli wszystko się zgadza gdyż:

120 (czyli 10% m) + 270 (czyli 15% t) = 390
1 5 1
2009-12-11T20:16:48+01:00
{10%m + 15%t=390
{115%m + 120%t=3540

{0,1m+0,15t=390
{1,15m+1,2t=3540

{0,1m=390-0,15t //:0,1
{1,15m+1,2t=3540

{m=39-0,015t
{1,15(39-0,015t)+1,2t=3540

{m=39-0,015t
{44,85-0,01725t+1,2t=3540

{m=39-0,015t
{1,18275t=3495,15

{m=39-0,015t
{t=2955

{m=39-44,32
{t=2955

m=-5,32
t=2955