Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T17:02:54+02:00
He he fajne pytanie.
na różne sposoby możesz przekalkować z jakiejś ksiązki.
Np. patrzec sie na jakis rysunek i je przerysowac.
Zaczynasz od pnia potem malujesz kore na brązowo i jesli sprawia ci to trudnosc(rysowanie galezi i lisci) to mozesz namalowac tak jak bys malował chmurke i pomaluj na zielono i to beda liscie
heh
2009-09-07T17:11:45+02:00
A więc należy zacząć je rysować od pnia który zazwyczaj jest prosty lub pochyły. W zależności jakie to ma być drzewo rysyjemy gałęzie i coś na kształt liści :D