Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:38:59+01:00
Droga Marto Toruń 11.12.09

Dziękuje za twoj ostatni list. Gdy tylko go dostalam postanowilam szybko tobie odpisac.
Slyszac ta wiadomosc ze twoja ciocia chce zaplodnic sie metoda in vitro postanowialm przekazac ci na ten temat kilka istotnych informacji z punktu widzenia religijnego. Wedlug kosciola in vitro jest metoda nie godna i nie wlasciwa gdyz czlowiek od momentu poczecia jest osoba zywa chociaz nie posiada konczyn. Taka metoda ma na celu spodzneiu takich dzieci kolo 10[chyba tyle jest] a wykorzystuje sie zaledwie jedna. Reszta jak zwykle nieudan eksperymentu za wyrzucane czyli mowia normalnie zabijanie. Wedlug mnie lekarze dokonujacy tego typu zabiegow sa zwyklymi mordercami. Przekarz te informacje swojej cioci i niech porzadnie sie zastanowi nad tym pomyslem. Czekam na twoja odpowiedz

Twoja Sandra
2009-12-11T21:26:05+01:00
Cześć, dziękuję za Twój ostatni list.
Dowiedziałam się ze Twoja mam planuje zajść w ciąże metoda in vitro. Muszę Ci powiedzieć ze według religii ta metoda jest grzechem. Temat in-vitro jest trudny. Z jednej strony pozwala obdarowywać rodziny wyczekiwanym potomstwem, z drugiej ze względów "technicznych" jakimi się to odbywa - uśmiercanie części zarodków, budzi sprzeciw moralny tych którzy uznają je za istoty ludzkie. Życie dzieci okupione śmiercią swoich braci
3 3 3