Odpowiedzi

2009-12-11T19:38:37+01:00
Po pierwsze warto uczyć się gramatyki, ponieważ jest bardzo przydatna.
Po drugie warto, ponieważ przydaje nam się bardzo w różnych sytuacjach życiowych.
Po trzecie warto, bo dzięki gramatyce nie popełniamy błędów ortograficznych.
Po czwarte warto, ponieważ będziemy potrafili napisać jakiś dokument bez obawy popełnienia błędu.
Po piąte warto, ponieważ gramatyka jest przyjemna
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:40:05+01:00
Warto uczyć się gramatyki, ponieważ:

1. Jestem Polką/Polakiem, powinniśmy znać gramatykę i swój ojczysty język
2. Jest ona nam potrzebna, gdy chcemy poprawnie napisać zadanie domowe z większości przedmiotów (oprócz j. obcych)
3. Jest nam potrzebna do sprawdzianów gramatycznych
4. W III klasie liceum będziemy pisać maturę, bez znajomości poprawnej gramatyki nie mamy szans jej zdać.
5. W rozmowie z innymi możemy pokazać, że potrafimy mówić poprawnie.
12 4 12
2009-12-11T19:41:34+01:00
Dokładnie to niewiem ale napewno żeby dobrze budować zdania, wypowiedzi, umieć rozwinąć je rozwinąć, poznajemy części mowy itd. Dzięki gramatyce możemy napisać spójną, rozwiniętą wypowiedz.
4 3 4