Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:42:41+01:00
Antybiotyk – gwarantuje szybkie wyleczenie.Infekcja bakteryjna bez antybiotykoterapii przeciąga się, może się rozprzestrzeniać i powodować powikłania.Antybiotyki powodują jednak „zabicie” nie tylko bakterii wrogich ustrojowi, ale również pożytecznych, zasiedlających przewód pokarmowy. W ich miejsce, po intensywnej, niewłaściwie prowadzonej antybiotykoterapii mogą pojawić się grzyby, powodując np. kandydiozę (pleśniawki) jamy ustnej. Ponadto nadmiernie częste używanie antybiotyków powoduje nabywanie przez bakterie odporności na nie
2009-12-11T19:43:36+01:00
-wytrzebienie naturalnej flory bakteryjnej człowieka
-reakcje uczuleniowe
-działanie toksyczne
-uodpornianie się na antybiotyk danego typu