Czesc.potrzebuje na geografie polskie rekordy naj czyli najdluzsze nawyzsze itp. ma to wygladac tak:obiekt np.warszawa rekord najwieksze miasto i potrzebuje rowniez wilkosc np.wysokosc jakiegos sszczytu dlugosc rzeki.piszcie ile wiecie dzieki za pomoc

2

Odpowiedzi

2009-09-07T18:11:50+02:00
Najwyższy szczyt: Rysy 2499 m n.p.m.
najdłuższa rzeka: Wisła 1047 km
największa depresja: Żuławy 1,8 m p.p.m.
najgłębsze jezioro: Hańcza 106,1m
największe jezioro: Śniardwy powierzchnia 113,8 km2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:23:02+02:00
-Rysy,najwyższy szczyt górski-2499 m.n.p.m
-Wisła,najdłuższa rzeka-1047 kilometrów
-Warszawa,miasto o największej liczbie ludności-1 709 781.
-Warszawa,miasto o największej powierzchni- 517,24 km²
-Województwo Mazowieckie,Województwo o największej powierzchni-35 558²
-Województwo Mazowieckie,Województwo o największej liczbie ludności-5 204 495
-Aglomeracja Warszawska,Aglomeracja o największej licznie ludności-2 943 625 mieszkańców
- Kościół katolicki, największa wspólnota religijna-34,21 mln wiernych
-Granica z Czechami, najdłuższa linia graniczna-796 kilometrów
-Śniardwy, jezioro o największej powierzchni-113,8 km²