Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T19:40:17+01:00
A=F/m=6N/4kg=1,5m/s2
a=F/m=8N/4kg=2m/s2
2 4 2
2009-12-11T19:40:44+01:00
A więc tak jeżeli działa na niego siła o wartości 6N (wypadkowa) to
F=m*a wiec przyspieszenie F/m czyli 1,5 m/s2
A jezeli 8N to F/m=8/4
czyli a=2m/s2 "a" to przyspieszenie
3 4 3
2009-12-11T19:43:34+01:00
F - siła = 6N
m - masa = 4 kg
a - przyspieszenie = ?
F = ma
a = F/m = 6/4 = 1,5 m/s²
F - siła = 8N
a = F/m = 8/4 = 2 m/s²
2 5 2