Odpowiedzi

2009-12-11T19:46:32+01:00
Maleńka miłość to kolęda .


Oszeleli anieli .
Piosenka świąteczna .
Coś o Mikołaju .
Ten zimowy czas .
Biały śnieg i ty .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:19:13+01:00
Eleni- Maleńka miłośc to kolęda

-Arka Noego- Hej rośnij se w lesie
-Golec Orkiestra- Le muzyczko
-Bad Boys- W te święta
-De Su- A Kto wie
-Drossel- Za oknem prószy śnieg
-PIN- Święty czas
-Edyta Górniak i Krzysztof Antkowiak- Pada śnieg
-Lady Pank- Otul mnie
-Gosia Andrzejewicz- Magia Świąt
-Mariah Carey- All Want For Christmas Is You
-Sumptuastic- jest taki dzień
-Ania Szarmach- coraz bliżej święta
-Universe - pada snieg