Odpowiedzi

2009-12-11T19:55:32+01:00
Czy lubisz prasować?
Czy lubisz gotować?
Czy sprzątasz łazienkę?
Czy musisz gotować obiad?
Czy musisz sprzątać salon?
CZy lubisz sprzątać swój pokój?
Czy pomagasz mamie myć naczynia?
Czy często odkurzasz?
Czy musisz ścierać kurzę?
Czy lubisz sprzątać kuchnię?
Czy musisz robić pranie?
Czy myjesz podłogi?

Do you like to iron?
Do you like to cook?
Are bathroom cleaned?
Do you cook dinner?
Do you have to clean living?
Do you like to clean your room?
Is helping mother wash the dishes?
Do you often Vacuum?
Do you have to wipe the dust?
Do you like to clean up the kitchen?
Do you have to do laundry?
Do you wash your floor?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:25:00+01:00
Czy lubisz prasować?
Czy lubisz gotować?
Czy sprzątasz łazienkę?
Czy sprzątasz Dom?
Czy lubisz gotować obiad?
Czy lubisz sprzątać salon?
CZy lubisz sprzątać swój pokój?
Czy pomagasz mamie myć naczynia?
Czy często odkurzasz?
Czy lubisz sprzątać kuchnię?
Czy musisz robić pranie?
Czy myjesz podłogi?
Jak długo dzisiaj sprzątałeś dom?
Jak często pomagassz mamie ?



Do you like iron?
Do you like cook?
Are bathroom cleaned?
Do you tidy your house ?
Do you like cook dinner?
Do you like clean living?
Do you like clean your room?
Do you help your mum wash the dishes?
How often do you Vacuum?
Do you like to clean the kitchen?
Do you must doing laundry?
Do you wash your floor?
How long you cleaning the huse today?
How often do you help your mum ?