Odpowiedzi

2009-12-11T19:46:45+01:00
Ponieważ przyciąganie przyległe (między innymi substancjami) pomiędzy wodą a szybką jest bardzo czyli cząsteczki wody przyciągają się z cząsteczkami szkła.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T19:47:05+01:00
Szyba jest to plaska powierchnia do którek krople przyczepiają sie z łatwościa po czym spływaja powoli w stronę ziemi. dzieję się tak, gdyż tłuszcz znajdujący sie na szybie nie nadaje poślizgu kropli ani jej nie odpycha.
5 3 5
2009-12-11T19:50:20+01:00
Szyba jest ze szkla, a tluszcz znajdujacy sie na niej nie odpycha jej ani nie nadaje jej poslizgu
3 3 3