Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:51:38+01:00
Z okazji tych pięknych, osnutych białym puchem Świąt Bożego Narodzenia chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia! Niech w blasku choinki, przy wigilijnym stole zapanuje miłość, jedność i zgoda.. Niech łąmiąc opłatek święty Wasze serca rozradują się weselem, a Narodzony Pan Jezus pokarze Wam piękno, które mają widzieć Wasze oczy.. Wszystkiego dobrego! :*
2009-12-11T19:51:55+01:00
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia,
dużo miłości, zdrowia, zrozumienia
Spędź te święta w rodzinnej atmosferze!
Życzę Ci również wspaniałego Sylwestra,
i wszystkiego co najlepsze w 2010roku!

/imię/
2009-12-11T19:53:06+01:00
To Święta gromadzą ludzi przy stole
znanych i mniej znanych.
To opłatek jednoczy Boży,
pojednanie na Nowy Rok.
Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia
towarzyszy Ci przez cały Nowy Rok.
Życzę, aby był to Rok szczęśliwy, pełny spełnienia marzeń i radosny dni.
1 5 1