Odpowiedzi

2009-12-11T19:58:54+01:00
1) D
2)c
3)a
4)d
5)a
6)b
7)A
8)C
9)B
10)B
2009-12-11T19:59:34+01:00
P₁=P₂ moce na uzwojeniu wtórnym i pierwotnym są takie same
U₁I₁=U₂I₂
I₁=U₂I₂/U₁
I₁=4V×0,1A/220V
I₁≈0,002A
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:09:05+01:00
U₁ - napięcie strony pierwotnej = 220V
U₂ - napięcie strony wtórnej = 4V
I₁ - prąd strony pierwotnej = ?
I₂ - prąd strony wtórnej = 0,1A
U₁/U₂ = I₂/I₁
220/4 = 0,1/I₁
I₁ = 4 razy 0,1 dzielone przez 220 = 0,4/220 = 0,0018A