1. Napisz do Stasia kilka zdań, w których wyrazisz swój smutek z powodu coroby Nel.
2.Z jakiego słownika skorzystasz, by uniknąć powtarzania tych samych wyrazów?
3.Wypracowanie! Podróż moich marzeń.Opisz miejsce lub miejsca, które chciałbyś zwiedzić. Uzasadni swój wybór.

Pierwszą osobę (jeżeli będzie wszystko ok) nagrodzę najwyższą liczbą pkt!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:04:53+01:00
1.Nel, ciężko zachorowała. Jestem smuty i przygnębiony. Na jej twarzy wciąż widać zmęczenie. Próbuję ją wyręczać w niektórych sprawach. Jest mi przykro z tego powodu. Moje ogromne współczucie i smutek, wyjawia łzy. Chociaż ona ciężko choruje, nie tracę nadziei, że Nel wkrótce wyzdrowieje.
2.Do słownika słów bliskoznacznych.
(trójkę zaraz dopisze)
11 3 11
2009-12-11T20:29:39+01:00
1. Drogi Stasiu. Bardzo mi przykro z powodu choroby Nel. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejei będziecie kontynuować podróż. Życzę wam abyście bezpiecznie wrócili do domu.
2. ,,Słownik wyrazów bliskoznacznych" (synonimów)
3. moim marzeniem jest zwiedzienie Francji a szczególnie jej stolicy czyli Paryża. Chciałabym tam leciec samolotem.
Zwiedziłabym tam największą i moim zdaniem najpiekniejszą Wieżę Eiffla ponieważ byłoby to napewno niesamowite przezycie. Pragnę zobaczyć również Panteon bo wydaje mi się że to miejsce ważne dla Francuzów.
Mam nadzieję że moje marzenia się spełnią
9 5 9