Odpowiedzi

2009-12-11T20:10:33+01:00
Utozsamiasz sie z nia. uwazasz ja za wzor do nasladowania.
to do bierzmowania, nie? u nas pisalismy mniej wiecej to. i to starczylo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:12:53+01:00
Musisz po prostu napisac kim ona byla :
na swoja patronke wybralam swieta oliwie z palermo, poniewaz bardzo spodobala mi sie jej postac i historia.Według legendy gdy Oliwa miała 13 lat Sycylię najechali Saraceni. Oliwa została przez nich pojmana i przewieziona do Tunisu. Nawróciła tam wiele osób na chrześcijaństwo. W wyniku tego została wyprowadzona do lasu i porzucona na pastwę dzikich zwierząt. Znaleźli ją jednak myśliwi i zatrzymali jako niewolnicę. Ich również nawróciła. Zarządca Tunisu kazał ją aresztować, następnie torturować i ściąć. uwazam rowniez ze jest ona dla mnie wzorem do nasladowania.