Bardzo prosze o przetlumaczenie na niemiecki nastepujacych zwrotow:

moj tata

woja mama

twoj pies

jego rodzice

jego samochod

jego bebcia

nasza klasa

jej chlopak

jego dziewczyna

twoj komputer

nasze ksiazki

twoi dziadkowie

jej dziadkowie

moja torebka

jej komorka

twoja siostra

jego brat

nasz wujek

wasza cicia


Z gory bardzo dziekuje ! ;))

2

Odpowiedzi

2009-12-11T20:25:55+01:00
Mein Vater
deine Mutter
Ihr Hund
seine Eltern
sein Auto
seine Großmutter
unsere Klasse
ihrem Freund
seine Freundin
Ihrem Computer
Unsere Bücher
Ihre Großeltern
ihr Großeltern
Meine Handtasche
ihrer Zelle
Ihre Schwester
sein Bruder
Unser Onkel
deine Tante

Proszę :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:44:10+01:00
Moj tata - mein Papa
twoja mama - deine Mutter
twoj pies - dein Hund
jego rodzice - seine Eltern
jego samochód - seine Auto
jego babcia - seine Großmutter
nasza klasa - unsere Klasse
jej chłopak - ihr Junge
jego dziewczyna - seine Mädchen
twój komputer - dein Computer
nasze książki - unsere Bücher
twoi dziadkowie - deine Großväter
jej dziadkowie - ihre Großväter
moja torebka - meine Tüte
jej komórka - ihre Handy
twoja siostra - deine Schwester
jego brat - seine Bruder
nasz wujek - unser Onkel
wasza ciocia - euer Tantchen