Odpowiedzi

2009-12-11T20:26:32+01:00
Kąt prosty ma 90 stopni
kat rozwarty od 91 - 180
kat ostry od 1 - 89 stopni
6 4 6
2009-12-11T20:26:47+01:00
Witam!
ostry - od 1st. do 89st.
prosty - równo 90st.
rozwarty- od 91st. do 179st. bo 180st. to juz kąt połpelny

pzdr. liczę na naj
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:27:48+01:00
Kąt ostry-mniej niż 90o
Kąt prosty -90o
rozwarty-wiecej niz 90o
7 4 7