Rozszyfruj to dzielenie (znaki trójkąt,kwadrat i kółko zastępują trzy różne cyfry).
Uwaga. Zadanie ma cztery rozwiązania.
trójkąt/kwadrat : trójkąt/kółko = 1/trójkąt

napiszcie w ułamkach zwykłych
szkoła podstawowa kl 5

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:40:24+01:00
Trojkat-2
kwadrat-6
kolko-3

(2/6):(2/3)=1/2
6 4 6
  • zizi
  • Początkujący
2009-12-11T20:42:41+01:00
Trojkąt-2
kwadrat-6
kółko-3

Tak mi się wydaje ?!
3 3 3