Odpowiedzi

2009-12-11T20:33:35+01:00
Zalety: Możliwość poznania się z nowymi ludźmi, dążenie do samorealizacji, poznawanie innych ludzi, swiatopoglądów, zainteresowań itp.
Wady: Miasta są tłoczne, ludzie śmiecą środowisko, czujemy się tam zagubieni.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:34:03+01:00
Zalety:
- możliwość rozwijania zainteresowań
- połączenia lokalne
- studia
- dobra praca


Wady:
- duża ilość spalin
- mało zieleni
- tłok
2 4 2