Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:33:47+01:00
*gaz
*bezbarwny
*słabo rozpuszcza się w wodzie
*mieszanina jednorodna
*bezwonna
*bezsmaku
706 1 706
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T20:34:19+01:00
Powietrze jest bezbarwne, bezwonne, bez smaku, słabo rozpuszczalne w wodzie. Skroplone powietrze jest bladoniebieskie. Gęstość powietrza zależy od ciśnienia, temperatury oraz składu, dla suchego powietrza, przy ciśnieniu atmosferycznym, na poziomie morza, w temperaturze 20 °C wynosi 1,2 kg/m³.
2 5 2
2009-12-11T20:37:05+01:00
Bezwonny, bezbarwy, mieszanina gazow, znajduje sie w atmosferze, azot 78%, tlen -27% inne gazy 1%,