Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T20:38:10+01:00
Namiętność
Poczucie odpowiedzialności
Wyczucie w ocenie, dystans wobec ludzi i rzeczy.


Polityk musi pokonywać własną próżność, która rodzi nierzeczowość i brak odpowiedzialności

Polityk może stać się wyznawcą etyki przekonań i etyki odpowiedzialności . Pierwsi wyznają zasadę, że zastosowanie dobrego etycznie środka musi przynieść dobry cel, a złego zły - nie rozumieją, że nie zawsze czyn słuszny etycznie przynosi dobre rezultaty.
2009-12-11T20:39:01+01:00
Okropny
ciekawski
wywyższający się
kłótliwy
mądry
dobry
opanowany
miły
leniwy
arogancki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:27:30+01:00
Dobre cechy polityków:
zaufany- można polegać na jego pomysłach
konsekwentny- doprowadzi każdą sprawę do końca
prawdomówny- nigdy nie kłamie
uprzejmy-zawsze do wszystkich odnosi się życzliwie
miły- kulturalnie odnosi się do innych osób
dobry- wspiera akcje charytatywne
dowcipny- opowiada śmieszne historie
grzeczny- nie sprzecza się
pokorny - przyznaje się do błędu i chce go naprawić
wyrozumiały- zrozumie każdego i jego problemy
Złe cechy polityków:
kłamca- nie mówi prawdy
zaudany - za wszelką cenę chce udowodnić swoją rację
pyszny - nie zważa na innych
rozrzutny- trwoni pieniądze
obelżywy-obraża wszystkich
kłótliwy- prowadzi spory
roztargniony- ma wszystko niepoukładane
tchórzliwy- boi się
spóźnialski- spóźnia się na zebrania
egoista- myśli tylko o sobie
1 5 1