Znajdź podkłady muzyczne do podanych kolęd (przynajmniej połowę):
Uciekali,
Przekażmy sobie znak pokoju,
Dzień jeden w roku,
Gore gwiazda Jezusowi,
W grudniowe noce,
Skrzypi wóz,
Cieszmy się,
Nie było miejsca dla Ciebie,
Oj, maluśki,
Maryja milcząc czekała,
Mizerna cicha,
Maleńki Jezu,
Maleńka miłość,
Świat na Ciebie czeka Panie,
Lulajże Jezuniu,
Jezus malusieńki,
Bóg się rodzi,
Jezusa narodzonego,
Wesołą nowinę.


Do poniedziałku!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:41:00+01:00
Http://www.ewa.bicom.pl/koledy - tu jest dużo
A dokładniej to jest na pewno:
W grudniowe noce
Jezusa narodzonego
Bóg się rodzi
Jezus malusieńki
Maleńka miłość
Maleńki Jezu
Mizerna cicha
Oj maluśki
Nie było miejsca
Lulajże Jezuniu
2 5 2
2009-12-11T20:41:22+01:00
Wejdz sobie na youtube i tam znajdziesz wysztkie podklady do tych kolęd tylko wpisz tytuły. Moze poprzez audacity je nagrac i przetworzyc na plytke badz na stronie chomikuj pl i spiewajmy.akcja pl pozdrawiam :) mozna sciagac bez obaw
61 4 61