Odpowiedzi

2009-09-07T17:09:23+02:00
Ku pokrzepieniu serc były tworzone dzieła majace podczymac na duszy polaków pod zaborami dając im nadzieje na odzyskanie wolności.
1 1 1
2009-09-07T17:10:20+02:00
Ku pokrzepieniu serc czyli,żeby podnieść naród na duchu,dodać otuchy w ciężkich czasach/okresie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T17:16:01+02:00
W trudnych czasach zaborów i wojen, Polska kultura była tępiona i niszczona na każdym kroku, zaborcy starali się ,,zabić" polską kulturę i zgermanizować lub zrusyfikować naród Polski, dlatego malarstwo czy literatura Polska krzepiła serca w tych trudnych czasach pokazując, że Polska kultura istnieje i pomimo ciężkich czasów nadal się rozwija.
1 5 1