Witam,
potrzebuję 2 krótkie rozmówki tzn. głównie tylko to co jest od -
:)

1.Jestes na zajęciach w szkole językowej. Źle się czujesz.
-przeproś wykładowcę, że przerywasz wykład
-poinformuj o swoim samopoczuciu
-zapytaj, gdzie możesz znaleźć lekarza
(rozpoczyna zdający)

2. Rozmawiasz z rówieśnikiem z USA o studiach które zamierzasz podjąć
- powiedz co chciałbys studiować
-dlaczego wybrałes taki kierunek
-zapytaj o plany kształcenia Twojego rozmówcę
(rozpoczyna egzaminujący)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:50:49+01:00
1.Jestes na zajęciach w szkole językowej. Źle się czujesz.
-przeproś wykładowcę, że przerywasz wykład
-sorry, i hope that i don't disturb your lecture
-poinformuj o swoim samopoczuciu
i don't feel very well.
-zapytaj, gdzie możesz znaleźć lekarza
where can i find a doctor?
(rozpoczyna zdający)

2. Rozmawiasz z rówieśnikiem z USA o studiach które zamierzasz podjąć
- powiedz co chciałbys studiować
i allways wanted to study economy on the UG
-dlaczego wybrałes taki kierunek
because i want to get job in a bank
-zapytaj o plany
kształcenia Twojego rozmówcę
so... what your plans for the future? what you are going to do?
(rozpoczyna egzaminujący)
1 5 1
2009-12-11T22:21:47+01:00
1.Jestes na zajęciach w szkole językowej. Źle się czujesz.
-przeproś wykładowcę, że przerywasz wykład
-poinformuj o swoim samopoczuciu
-zapytaj, gdzie możesz znaleźć lekarza
(rozpoczyna zdający)

- Excause me, I am sorry that I am bothering but I am feeling very bad. Where can I find the doctor?



2. Rozmawiasz z rówieśnikiem z USA o studiach które zamierzasz podjąć
- powiedz co chciałbys studiować
-dlaczego wybrałes taki kierunek
-zapytaj o plany kształcenia Twojego rozmówcę
(rozpoczyna egzaminujący)


I would like to study architecture. I've chosen this profile because it's interesting for me. And what would you like to study ?
1 5 1