Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:47:17+01:00
+
dzięki niemu żyje Afryka
krótsza droga do Azji

-
negatywny wpływ na środowisko
10 2 10
2009-12-11T20:51:21+01:00
wykopany w latach 1859-1869 kanał głębokowodny dla statków morskich, łączący Morze Śródziemne z Morzem Czerwonym. W południowej części trasa kanału przebiega przez Jezioro Krokodyli, Wielkie Jezioro Gorzkie i Małe Jezioro Gorzkie


Kanał Sueski przynosi duże dochody państwu ponieważ jest dużo krótszą drogą morską do azji, statki nie muszą już okrążać afryki
8 2 8