Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:55:41+01:00
1.Jak długo pani/pan jest akorem?
2.czy przeżywa pani/pan takie same emocjie , jakie przezywa osoba w filmie grana przez pana ?
3.Jakie role pani/pan preferuje , tragiczne, komiczne, wspolczesne czy moze klasyczne?
4.Czy aktor ma narzuconą rolę , czy moze sam dokonać wyboru własnej roli ?
5.jak to jest z tremą ? Czy jest ona za każdym razem taka sama .? czy może po jakimś czasie wogle jej nie ma ?
6.Czy w wieku nastoletnim pomyślał pani/pan choć przez chwilę, że będzie aktorem/aktorką ?
7.Jak bardzo aktorstwo zmieniło pani/pana osobowość?
8.Cecha charakteru, którą pan ceni w sobie najbardziej i ta, której pani/pan nienawidzi.





spoko ;)
2009-12-11T20:56:14+01:00
Wywiad z Julią Kamińską o serialu "Brzydula"

Dziennikarz: Dzień dobry, nazywam się Ryszard Żak i chciałbym przeprowadzić z Panią wywiad do magazynu "Cosmopoliten".
Mogę zadać Pani kilka pytań ?
Julia Kamińska: Dzień dobry, niezmiernie mi miło, że mogę udzielić wywiadu do tak wspaniałej gazety.
Dz.: Czy ciężko Pani pracuje odkąd serial " Brzydula" wszedł na nowo po wakacjach na ekrany telewizorów ?
J.: Sądzę, że tak. Teraz jest dużo pracy, a szczególnie przy moim nowym image.
Dz.: Julia, a czy możesz zdradzić miłośnikom Twojego serialu, kiedy pojawisz się na ekranie w nowym wyglądzie ?
J.: Myślę, że niebawem. Już są robione zdjęcia, także proszę się uzbroić w cierpliwość. Niedługo wszyscy zobaczą "nową Ulę".
Dz.: To było ostatnie z moich pytań. Julia bardzo dziękuję za rozmowę, życzę udanej pracy.
Do widzenia
J.: Również bardzo dziękuję. Do widzenia

Dodam, że praca była pisana samemu i sprawdzona została przez mojego nauczyciela :)
1 5 1