Odpowiedzi

2009-12-11T20:48:57+01:00
Musimy zgłosić działalność do urzędu,
opłacić wszystkie opłaty
i pracujemy =]
2009-12-11T20:49:24+01:00
Na pewno musimy zdać maturę lub studia w tym kierunku.
Musimy mieć doświadczenie i pojęcie w tych sprawach ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:50:59+01:00
Po pierwsze i chyba najważniejsze trzeba zarejestrować się w gminie lub powiecie, trzeba znaleźć na to finanse a przy tym powinna nam właśnie władza pomóc. Ważny jest też plan działania oraz wykonania.