Odpowiedzi

2009-12-11T21:01:37+01:00
1. Byłam z Anią i z Gosią na spacerze w paru, jednak nie spotkałyś my tam żadnych ciekawych okazów zwierząt, ponieważ wypłoszyły je chłopcy .
2.Nie byłem w szkole, ponieważ chorowałem i zabroniono mi wychodzić z łóżka , także bardzo się nudzę.
3. Krzyknęła tak głośno, że na chwile wszyscy ucichli , więc można było kontynuować rozmowę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:13:48+01:00
1. Mój zeszyt jest koloru zielonego, czarnego , żółtego i niebieskiego.
2. Moja mam powiedziała , że się nie uczę i będę miał za to karę na komputer , przez jeden miesiąc.
3. Liczebniki mogą być główne, zbiorowe , porządkowe , ułamkowe , nieokreślone .
4.Zanim budynek zostanie oddany do użytku , trzeba zamontować 234 drzwi , które będą koloru brązowego
5.Wiedziałem , że trzeba się opuścić na głębokość 9m , ale mimo to nie zrobiłem tego .
6.Król Itaki , Odysejusz , wpadł na pomysł żeby wybudować wielkiego konia w którym ukryli się greccy wojownicy
7.Dla mnie w szkole najłatwiejsze są klasówki , kartkówki , powtórzenia i sprawdziany z J.Polskiego
8.Ponieważ wielokrotnie nasza klasa stanęła na wysokość zadania , nasz wychowawca postanowił nas nie pytać , nie robić kartkówek i obiecał na przyszłą lekcję miłą niespodziankę
9.Marley umarł przed siedmiu laty , Nikt o tym nie mógł wątpić ,gdyż akt jego śmierci podpisali doktor i proboszcz .
10. W życiu wyróżniamy nasze własne sądy , stanowiska , opinie i dowody
11.Opuściwszy fatalny gzyms , znaleźliśmy się na spadzistym stoku , od dołu do góry zasypany kamieniami .
12.Rzuciwszy się na skały , trafiłem na warstwę kamyków, a chcąc prędzej skończyć ze swoim zawrotem głowy , biegłem przed siebie na oślep