Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:04:02+01:00
A) 7*3,6=25,2 km/h
b)20*3,6=72 km/h
c)50*3,6=180 km/h
d)144*3,6=518,4 km/h
e)108*3,6=388,8 km/h
1 5 1
2009-12-11T21:06:28+01:00
M:s=0,001km:1/3600h=3,6km/h
a)7*0,36=25,2 km/h
b)20*0,36=72km/h
c)50*0,36=180km/h
d)144*0,36=518,4km/h
e)108km/h
1 5 1
2009-12-11T21:21:43+01:00
A)7 m/s=1.95 km/h
b)20m/s=5.56 km/h
C)50 m/s=13,9km/h
d)144m/s=40km/h
e108m/s=3km/h
1 5 1