Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:56:58+01:00
Byli dziadek, ojciec (syn dziadka) i syn. Dziadek dał ojcu 150 zł, zaś ojciec dał synowi 100 zł. Kapitał ojca zwiększył się o 50 zł, zaś kapitał syna o 100 zł. Razem 150 zł.
2009-12-11T20:59:04+01:00
Człowiek A dał swojemu synowi (człowiekowi B) 150zł, a ten dał swojemu synowi (człowiekowi C) dał z tych pieniedzy które dostał 100 zł, więc kapitał całej rodziny powiekszyl sie tylko o te pierwsza kwote