Odpowiedzi

2009-12-11T21:00:53+01:00
Bliższa jest mi Antygona ponieważ tak jak ona postąpiłabym z pogrzebaniem brata było to zgodne z jej religią i postapiła jak należy znajdowała sie w trudnej sytuacji a jednak była gotowa poświęcić swoje życie dla brata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:02:37+01:00
Myślę, że bliższym mi bohaterem jest Kreon. Uważam tak, ponieważ tak jak on często podejmuję jakąś decyzję nie zastanawiając się nad skutkami, jakie za sobą niesie. Kreon wydał swój rozkaz o zakazie pochówku Polinejkesa, jednak później, po rozmowie z kilkoma osobami, zmienia zdanie. Jest już jednak za późno. Antygona umiera. Moje decyzje na szczęście nie prowadzą do niczyjej śmierci, jednak często ranią innych. Tak jak Kreon po rozmowie z przyjaciółmi często zmieniam zdanie, i robię zupełnie co innego, coś co wydaje mi się lepsze.