Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T17:12:44+02:00
Słowa rozumiemy jako dwa czynniki . Z jednej strony jest piękne , a z drugiej może okazać się złe . W słowach ,,życie jest pięknem, przerażeniem, wiedzą" widzimy słowa wspomniane o szkole .

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T19:40:04+02:00
Moim zdaniem życie nam płata figle najpierw jest piękne kolorowe. Jak jestesmy starsi to mamy kłopot z wybraniem szkoły.
a jak mamy np cel bycia doktorem to mamy ochotę na to aby coś nowego odkryć.