Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T21:01:11+01:00
Rolnictwo intensywne (wysokotowarowe) - system produkcji rolniczej ukierunkowany na maksymalny zysk osiągany w warunkach dużego nakładu pracy i środków finansowych. Charakteryzuje je powszechne zastosowanie wysoko wydajnych maszyn, technik uprawy i hodowli, nawozów mineralnych i środków ochrony roślin. Rolnictwo intensywne występuje przede wszystkim w krajach wysoko rozwiniętych.
10 4 10
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T21:01:53+01:00
Jest to ciągłe wprowadzanie nowych odmian roślin uprawnych i ras hodowlanych zwierząt i
stosowanie nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i zabiegów weterynaryjnych
mechanizację i komputeryzację
polega na: selekcji upraw wynikającej z warunków naturalnych, historycznego rozwoju i osiągniętego poziomu
5 3 5