1.Zespół komórek o podobnych cechach budowy i pełniących tę samą funkcję w organiźmie człowieka nosi nazwę:
a)tkanki
b)komórki
c)rybosomu
2.Nieprawdą jest ,że mitoza dotyczy:
a)komórek somatycznych
b)gamet
c)komórek diploidalnych
3.Podział mejotyczny to podział redukcyjny w wyniku,ktorego z jednej komórki powstaje
a)tylko jedna komórka
b)dwie komórki potomne
c)cztery komórki potomne

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:12:01+01:00
1 - a
2 - c
3 - c

śmiesznie się złożyło xD
2 5 2
2009-12-11T21:15:14+01:00
1. a) tkanki
2. c) komórki diploidalne
3. b) lub c)
2 2 2
2009-12-11T21:15:22+01:00
Zad. 1. - A.
zad. 2. - C.
zad. 3. - C.
1 1 1