Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T17:15:12+02:00
50-15=35
77-27=50
113-42=71
130-70=60
112-32=80
124-70=54
2009-09-07T17:15:44+02:00
X-15=35
x=35+15
x=50

x-27=50
x=50+27
x=77

x-42=71
x=71+42
x=113

130-x=60
x=130-60
z=70

112-x=80
x=112-80
x=32

124-x=54
x=124-54
x=70
2009-09-07T17:16:02+02:00
X-15=35

x= 35 + 15 = 50

x-27=50

x= 50 + 27 = 77

x-42=71

x= 71 + 42 = 113

130-x=60

x= 130 - 60 = 70

112-x=80

x= 112 - 80 = 32

124-x=54

x= 124 - 54 = 70

Łatwiejszych nie było? xD