Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:16:32+01:00
19cm x 250000 = 4750000cm =47500m = 47,5km
2009-12-11T21:19:19+01:00
1:250000 - skala
19cm - odległość na mapie
Sz: odległość rzeczywista
250000cm=2.5 km
19cm * 2.5 km=47.5 km
Odp: odległość na mapie wynosi 47.5 km
2009-12-11T21:20:40+01:00
Skala 1:250 000 1 cm na mapie to 250 000cm w terenie
1cm na mapie to 2500 m w terenie
1cm na mapie to 2,5km w terenie
długość na mapie= 19 cm
19×2,5 km= 47,5km