Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:36:23+01:00
2. Aborygeni to ludność rdzenna zamieszkująca Australię. Ich liczba zmiejszyła się z kilku powodów m.in. zepchnięcie na gorsze ziemie i ciężka praca u białych. Obecnie Aborygeni zamieszkują niezbyt urodzajne ziemie w Australii i zamieszkują slumsy w wielkich miastach australijskich (niektórzy żyją w rezerwatach), pracują jako rolnicy i hodowcy. Całą populację Aborygenów szacuje się na ok. 230 tys. osób.
1. Myślę że ma duże znaczenie bo w Australii jest mało opadów i klimat suchy a jesli większość ludzi tam uprawia rolnictwo to wiadomo że potrzebna im woda:D
3 3 3
2009-12-11T21:46:19+01:00
1. Wody te mają ogromne znaczenie dla mieszkańców na suchych terenach, dzięki nim ludzie mają możliwość zdobywania pożywienia.

2. Aborygeni to mieszkańcy Australii. Mają europejski pochodzenie. Prowadzą koczowniczy tryb życia. Stanowią oni zaledwie 1% ludności Australijskiej.
7 4 7